24 januari 2012

creashibbie 21: nieuwe broekjes voor Dreumes

Potverdorie, ik dacht altijd dat broeken maken iets voor gevorderden was. Met name het stukje bij het kruis, waar alle patroondelen bij elkaar komen, leek me ingewikkeld. Als iemand het me probeerde uit te leggen, dan snapte ik het niet. Het kwartje viel toen ik deze tutorial zag. En nu ben ik verslaafd. Want het kán bijna niet gemakkelijker. Eindelijk kan ik voor Dreumes ook iets maken. Peuters kast hangt vol jurkjes en rokjes van mijn hand, maar voor Dreumes heb ik nog nooit een kledingstuk gemaakt. In drie dagen tijd maakte ik vijf broekjes. Ik begon met een lapje van de markt. Toen verknipte ik een spijkerbroek van Lieve Vriend. Toen moesten de groene en blauwe capuchontrui van Tante Zusje eraan geloven. En als laatste de spijkerbroek van VriendinS. Nu heeft Lieve Vriend mijn stofschaar maar verstopt, want geen enkel grote-mensen-kledingstuk is meer veilig...



1 opmerking:

  1. Ik zie deze post nu pas, dus ik ben heel benieuwd hoeveel broeken voor Dreumes er intussen bij gekomen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen